Adverteren met Google Shopping: onze aanpak
Je investering in betalende reclame moet je een optimaal rendement opleveren. Logisch. Maar wij zetten ons ook in om je ROI continu te verbeteren. Als experts in het domein van SEA en SEO nemen we met kennis van zaken beslissingen over de verdeling van het budget, onder meer op basis van gegevens die we uit de Google-platforms halen, spitstechnologische tools en onze eigen tools.
Als je Google Shopping-campagnes met Optimizer uitwerkt, mag je rekenen op een aanpak waar data, opbrengsten en resultaten centraal staan, uiteraard met onze expertadviezen en geavanceerde technieken incluis.
Google Shopping in de praktijk
Google Shopping is het reclamenetwerk van Google. Je kan er je producten onmiddellijk mee tonen aan internetsurfers die een koopintentie hebben. In tegenstelling tot andere AdWords-platforms is Shopping gebaseerd op de informatiestroom die je levert om inlichtingen te geven over de beoogde producten en de queries waarmee die overeenstemmen. Anders gezegd moeten de adverteerders geoptimaliseerde en correct geformatteerde aankoopstromen gebruiken bij het laden van hun informatie op Google om de beste kans te maken op een vermelding bij de juiste zoekopdrachten.
Weet ook dat je Shopping-flow andere gegevens over je producten kan bevatten, zoals prijs, afmetingen, enz.