Focus op calls to action
Zorgvuldig nadenken over elke call to action kan de doeltreffendheid ervan opdrijven. Een gouden regel: ze moeten de intentie van de gebruiker weerspiegelen. Opgelet: overdrijf niet met calls to action. U riskeert uw conversiepercentage te verlagen.
Vermijd visuele verstrooiing
Dankzij onze jarenlange kennis en ervaring kunnen wij de belangrijkste visuele elementen identificeren om uw conversiepercentage te verbeteren. Onze diensten om de conversie te optimaliseren beperken nutteloze visuele verstrooiing tot een minimum, zodat gebruikers perfect geconcentreerd kunnen blijven op de inhoud van uw website.
Kom met een overtuigende en coherente boodschap!
De boodschap die u op uw pagina’s overbrengt is een cruciaal element in de optimalisatie. Deze moet overeenstemmen met de intentie van de gebruiker en een antwoord bieden op zijn vragen. Met een duidelijke boodschap kunnen internetbezoekers de toegevoegde waarde van uw producten of diensten onmiddellijk begrijpen.